CreatieMarketingRealisatieStrategie

Eén merk. Tientallen middelen. Duurzame, relevante contactmomenten met zorgprofessionals.

In 2024 en 2025 mochten wij een brede waaier aan communicatiematerialen en -concepten ontwikkelen ter ondersteuning van Scemblix®. Een geneesmiddel dat een innovatieve stap betekent binnen de behandeling van CML, verdient ook een heldere, toekomstbestendige aanpak richting de doelgroep.

Wist je dat we inmiddels meer dan 87 projecten hebben gerealiseerd rondom Scemblix®?

Van strategisch fundament tot praktische toepassing. Van online tot offline. Van visuele formats tot inhoudelijke verdieping. Altijd afgestemd op de belevingswereld van de gebruiker – arts, patiënt of medisch expert.


 Dit hebben we al mogen ontwikkelen:

  • Marketingcampagnes & LinkedIn-content
    Gericht op zichtbaarheid, herkenning en aansluiting bij actuele thema’s
  • Patiënten- en artsmaterialen
    Denk aan informatieve tools, profielen en toegankelijke visuals – zowel digitaal als in druk
  • Ondersteuning van educatieve formats
    Materialen voor onder andere masterclasses, bijeenkomsten en kennisdeling
  • Pardot-ready content
    RTE’s, e-mails en journeys, afgestemd op informatieniveaus en doelgroepen
  • Positionering, messaging en conceptontwikkeling
    Zodat elk stuk communicatie inhoudelijk sterk en visueel herkenbaar is

 Nieuwsgierig geworden?

We geven je graag een kijkje achter de schermen. Of je nu wilt zien hoe de schuifkaart werkt, benieuwd bent naar de drie-luik leave-behind of inspiratie zoekt voor aankomende communicatie– we laten je met plezier zien wat er allemaal ligt.